Hemma nu :))<333

Hej hemma nu efter en hel dag i stallet.
När jag kom ditt delade jag ut alla hö påsar och gav dom mat efter de vägde jag alla hö påsar igen och sen mockade jag men aa de va rätt kul sen skulle vi rida först skulle jag rida Flingan och aa de gjorde jag men bara jätte lite för sen ville dom att jag skulle rida Samantha för aa alla säger att hon typ spreter med benen hela tiden så jag hoppade upp hon va grym jag skrittade,travade och galopperade och hon gjorde ingenting hon va cool lungn <33
Men aa nu sitter jag i soffan och tar de lungt för jag ska rida en lektion 19:25 ska bli jätte kul <333
Men kommer nog ett inlägg efter de <333
/// Eran Isabell

Kommentarer
Postat av: Anastasia

Red du samantha !!! :o

Favvo ?? ;)

2011-12-22 @ 16:02:14
URL: http://fffantaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0