Tankar

Vänner/BästaVänner:
Mina vänner är underbara vi bråkar men så fort jag behöver dom finns dom där med en hjälpande hand <33
Och skulle inte dom finnas skulle jag vara halv för dom tar en så enormt stor platts i mitt hjärta.
Jag kan bara säga jag älskar er <33
Skolan:
Ja skolan är skolan man tycker aldrig att den är kul att gå till men aa jag vet att om jag ska komma någon stans måste jag.
Men i skolan går de väl rätt bra och aa.
Har inget mer att säga om skolan.
Fritid:
På frittiden rider jag och jag lägger ner mke tid på min ridning för de är den jag sattsar på och jag vill och tror att jag kommer gå långt om de fortsätter som de gör nu.
Jag har ingen egen häst men jag vill ju ha de såklart :)
Men mina föreldrar säger att vi ska ha häst "nån gång" aa de är så dom säger :))
Familj:
Min familj är de bästa jag har den är perfekt och mina föreldrar gör allt för mig och hjälper mig alltid dom förstår mig verkligen.
Vi bråkar mke men vi vet att vi älskar varandra endå och aa dom gör seriös allt för mig vad jag än säger så hjälper dom mig och dom stöttar mig i alla läggen vått och torrt :)<3
Kan bara säga jag älskar er <33
// Eran Isabell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0